CareConnect Pharmacist

De apotheeksoftware  die jou assisteert

Op zoek naar meer tijd voor je patiënten en minder stress met administratie? Slim apotheekbeheer is hierbij cruciaal! Of je nu indiviueel werkt in jouw apotheek of behoort tot een groep of een keten, wij hebben dé softwareoplossing voor jou.

 

Onze belofte aan jou

Volledige ontzorging

15 jaren ervaring in de apotheeksector en medewerkers met ervaring als apotheker en apotheekassistenten. Met een geoliede planningsdienst, snelle technische support, product specialisten als experten en een vlot bereikbare customer service ontzorgen we meer dan 1.400 apotheken als klant.

>> Ontdek hoe je in 4 stappen zorgeloos opstart met CareConnect Pharmacist met de hulp van onze experts.

Nurse visueel materiaal_webpage visuals
Nurse visueel materiaal_webpage visuals2

Volledig geconnecteerd

In de CareConnect software vindt elke zorgverlener de functionaliteiten die hij of zij zoekt: een medicatie-bewakingstool voor huisartsen, een zorgportaal voor woonzorgcentra, een mobiele app voor thuisverpleegkundigen, ...

Zo connecteer en communiceer jij als apotheker makkelijk met collega-apothekers en andere zorgverleners zoals huisartsen, én met patiënten via het zorgplatform Helena. Met CareConnect ben jij klaar voor de toekomst van de gezondheidszorg.

Vlotte softwareoplossing met rijke functionaliteit

CareConnect Pharmacist is ontworpen om de dagelijkse workflow in jouw apotheek te versnellen én te vereenvoudigen: minder klikken, snellere handelingen en duidelijke schermopbouw zorgen voor efficiëntie.

Medicatieschema's opmaken met een beperkt aantal kliks, vervaldata per doos, een handige zoekfunctie zijn enkele voorbeelden van gebruiksgemak. Ontdek hieronder alles over CareConnect Pharmacist.

 

Nurse visueel materiaal_webpage visuals3

Jouw uitdagingen, onze oplossingen

Alles voor jouw organisatie en werkgemak

 

Farmaceutische zorg

Via PharmaCare, onze module voor voortgezette farmaceutische zorg, kan je jouw patiënten optimaal begeleiden via het farmaceutisch medicatieschema.
 
Het up-to-date stellen van het medicatie-schema, waken over veilig medicatiegebruik en medicatienazicht zijn extra troeven om je te onderscheiden.

Indicatieve publieksprijzen

CareConnect Pharmacist helpt je snel en eenvoudig jouw publieksprijzen te bepalen. Zo hou je controle over de rentabiliteit van jouw apotheek.
 
 marge table | extra parameters | geïntegreerde rapportage | overzicht aantal artikels in gamma, aantal artikels met stockbeheer en huidige gemiddelde marge | opsplitsing van categorieën

Communicatie met patiënten

Digitaliseer je dienstverlening en versterk de band met je patiënten via het patiëntportaal Helena en Helena Pro voor apothekers.
 
patiënten reserveren online hun medicatie | aankoophistoriek (12 maanden) en medicatieschema delen met patiënten | import reservaties direct in aflevering | automatische statusupdate reservatie

 

De digitale assistent van de moderne apotheek

 

Online agenda Progenda

Progenda is een handig hulpmiddel voor jou als apotheker en voor jouw patiënten:
baas over jouw dagindeling; inplannen van vaccinaties; plannen van afspraken met patiënten en vertegenwoordigers.

Peppol

In CareConnect Pharmacist kan je eenvoudig facturen via Peppol verzenden. Zo ben je klaar voor de wettelijke verplichting én profiteer je van veiligere, snellere en foutloze facturatie.

Corilus Pay

Corilus Pay biedt integratie met diverse elektronische betaalmethoden, zoals Payconiq en Viva Wallet, om zorgverleners te laten voldoen aan de verplichting om naast cash ook andere betaalopties aan te bieden.

Integratie van Medipim

Integratie van deze uitgebreide online database waardoor jij beschikt over de 
productafbeeldingen en bijkomende documentatie.

Stockconsultatie bij groothandel

Via 1 klik heb je zicht op de beschikbaarheid van één of meerdere producten, in de gewenste hoeveelheid, bij jouw verschillende groothandels.

Link met webshop & robot

De koppeling naar de gekende robotleveranciers 
(zowel muur- als afleverrobot) en de integratie met een webshop zit standaard in CareConnect Pharmacist.

Vlot starten met CareConnect Pharmacist

In 4 stappen zorgeloos opstarten met de hulp van onze experts

De beslissing om over te stappen naar een nieuwe apotheeksoftware neem je niet op 1-2-3; en er komt onzekerheid en stress bij kijken wat heel normaal is. Onze experts staan je bij en loodsen je in 4 stappen doorheen dit proces:

sticker nummer 1

De beslissing

Eerst bespreken we waar je tegenaan loopt met jouw huidige software, hoe jij en jouw team werken en wat jouw wensen en noden zijn. Vervolgens geven we je een demo op maat om te zien hoe vlot onze software werkt en hoe intuïtief deze is. In deze fase staan Ils en onze andere account managers  voor jou klaar.
 
Ils Van Hove - Account Manager: "Het gemakkelijkste is natuurlijk niks doen maar op de lange termijn, met alle veranderingen in de sector, is dat niet de beste beslissing."
sticker nummer 2

De voorbereiding

Een goede voorbereiding en duidelijke afspraken zijn essentieel voor een vlotte en zorgeloze migratie en opstart. Daarvoor zorgen Sean en zijn collega's van de planningsdienst: hardware check, proefconversie, parametrisatie, installatie en opstart ... alles wordt ruim op tijd gecoverd.
 
Sean Sfeir - Service Operations Coordinator: "We plannen eerst de dag van de opstart en daar gaan we de rest van de planning op baseren."
sticker nummer 3

De installatie en opstart

Tijd voor de 2 belangrijkste momenten: de installatie van en opstart met CareConnect Pharmacist. We halen de databank uit jouw oude software, installeren CareConnect Pharmacist en implementeren jouw databank opnieuw.
 
Onze product specialisten, allemaal apothekers en apotheekassistenten zoals Gerrit, leiden dit in goede banen; zowel voor, tijdens als na.
 
Gerrit Van Laethem - Product Specialist: "We proberen steeds een beeld te krijgen van hoe de apotheek werkt, hoe het klantenbestand in elkaar zit en wat de noden zijn."
sticker nummer 4

Zorgeloos starten

Leren werken met een nieuw softwarepakket vraagt altijd om een aanpassingsperiode en tijd om dit volledig onder de knie te krijgen. Dat begrijpen we maar al te goed en daarom ondersteunen we jou extra in deze beginperiode via Sylvie en haar collega's van onze Customer Service.
 
Sylvie Jacobs - Support Engineer: "Na de opstart krijgt de apotheker een vijfdaagse opvolging waarin ze hun gebundelde vragen of problemen kunnen voorleggen en we samen naar een oplossing zoeken."
En wat kost dat?

Voor elke apotheek de juiste prijs

De prijs hangt af van verschillende factoren en van de behoeftes van jouw apotheek. Onze accountmanager bespreekt dit graag persoonlijk met jou, geeft je een uitgebreide demo en maakt vrijblijvend een voorstel op maat van jouw apotheek. 

Ervaringen die het verschil maken

Ontwikkeld door apothekers, voor apothekers

Meer weten?

Contacteer ons voor een demo en aangepaste offerte.

Laat hier je gegevens achter.